خرید پالت پلاستیکی
مرتب سازی :

مته الماسه

مشاهده قیمت و خرید آنلاین انواع مته دریل الماسه سایزهای مختلف

ارسال رایگان

مشاهده بیشتر

خرید مته دریل


مته الماسه یا مته الماس جزو مته های بسیار پر استفاده است که در ساخت آن از الماس یا تنگستن کاربایت استفاده شده است.

مته جزو ابزارهای بسیار پر استفاده و کاربردی برای سوراخ کاری قطعات مختلف است که همانند دیگر ابزارها دارای تنوع بسیار زیادی از نظر مدل است که از انواع آن می توان به مته الماس ، مته سر الماس ، مته سر الماس شیار دار و غیره اشاره کرد که هر یک مناسب برای کاری خاص می باشد.در ادامه با ما همراه باشید.

الماس یا تنگستن کاربایت جزو متریال های بسیار سخت محسوب می شود که استفاده از آن در ترکیب ساخت قطعات مختلف مثل تیغه یا مته ، می تواند استحکام و سختی بالایی به آن بدهد به همین دلیل این متریال جزو متریال های بسیار کاربردی در محیط های صنعتی و کارگاهی محسوب می شود.

استفاده از الماس در بین متریال ساخت یک مته می تواند علاوه بر ایجاد سختی زیاد در محصول می تواند مقاومت آن را در برابر حرارت نیز افزایش دهد و میزان و احتمال سوختن مته (سیاه شدن مته) را به حداقل برساند.

مته الماس

مته الماس یکی از انواع مته است که به دلیل استفاده از تنگستن کاربایت با درصد بالا در متریال ساخت آن به این نام شناخته می شود. متریال اصلی ساخت مته الماس فولاد است اما برای بیشینه کردن میزان سختی آن و اثر گذاری آن روی فلزات سخت مثل استیل یا فولاد و فلزات سخت در کنار فولاد از الماس با تنگستن کاربایت استفاده شده است.

کاربرد اصلی مته الماسه همان طور که گفته شد برای سوراخ کاری فلزات بسیار سخت مثل فولاد یا استیل می باشد.

خرید اینترنتی مته الماسه

قیمت مته الماسه به نسبت مته هایی که در آن از الماس استفاده نشده یا دارای درصد کمی الماس هستند بالاتر می باشد. مته الماسه امروزه توسط شرکت های مختلف با ابعاد متفاوت تولید می شود که این تفاوت بر روی قیمت مته الماسه تاثیر گذار می باشد.

فروشگاه ابزار ماتریس مرجع تخصصی خرید مته الماس و بزرگترین مرکز خرید ابزار های صنعتی و تخصصی میباشد. برای یافتن محصول مورد نظرتان از باکس جستجو استفاده نمایید.

مشاهده بیشتر
دسته بندی ها

اگر مایل هستید از آخرین تخفیفات و جدیدترین محصولات با خبر شوید همین حالا در خبر نامه ثبت نام کنید

whatsapp