خرید پالت پلاستیکی
مرتب سازی :

برقو

مشاهده قیمت و خرید آنلاین انواع برقو ماشینی، دستی و متحرک

ارسال رایگان

مشاهده بیشتر

برقو HSSE کد 8990 برند گورینگ

  • 535,000 - 1,284,800 تومان
برقو دستی سایز 6 فرا FRA

برقو دستی سایز 6 فرا FRA

  • 530,000 تومان

خرید مته دریل


برقو یکی از ابزارهای کاربردی برای سوراخکاری می باشد که با استفاده از آن می توان سوراخی با قطر دقیق و مشخص را ایجاد کرد.

برای ایجاد سوراخ روی سطوح مختلف، کاربردی ترین ابزار، مته می باشد که در قطر های مختلف تولید می شود.اما مشکلی که وجود دارد، دقت پایین مته در هنگام سوراخ کاری می باشد.

برای ایجاد سوراخ با قطر دقیق و مشخص، از ابزار برقو استفاده می شود.برقو ابزاریست که عملکرد آن همانند مته بوده و برای سوراخکاری می باشد با این تفاوت که دقت آن بسیار بالاست.

برقو به طور کلی دارای سه نوع برقو دستی ، برقو ماشینی و برقو متحرک است که تفاوت آن ها در چگونگی استفاده از آن است. برای استفاده از برقو دستی از ابزار کمکی دسته برقو استفاده می شود و برای برای برقو ماشینی از ابزارهایی مثل دریل استفاده می شود.

برقو متحرک به گونه ای است که قطر آن متغیر بوده و بسته به نیاز می توان قطر آن را افزایش یا کاهش داد.

برقو باید دارای استحکام و سختی بالایی باشد تا در برابر فشار ، ضربه و حرارت مقاومت بالایی داشته باشد از این رو برای ساخت برقو از متریال هایی مثل فولاد استفاده می شود.

برای استفاده از برقو ابتدا ، با استفاده از مته کوچکتر ، سوراخی ایجاد کرده و سپس با استفاده از برقو سوراخ اصلی ایجاد می شود. برقو همانند مته ، در قطر های مختلف و همچنین با طول متفاوت تولید می شود که بسته به کاربرد انتخاب می شود.

خرید اینترنتی برقو

فروشگاه ابزار ماتریس مرجع تخصصی خرید برقو و بزرگترین مرکز خرید ابزار های صنعتی و تخصصی میباشد. برای یافتن محصول مورد نظرتان از باکس جستجو استفاده نمایید.

مشاهده بیشتر
دسته بندی ها

اگر مایل هستید از آخرین تخفیفات و جدیدترین محصولات با خبر شوید همین حالا در خبر نامه ثبت نام کنید

whatsapp