خرید پالت پلاستیکی
مرتب سازی :

فرز انگشتی HSS

مشاهده قیمت و خرید آنلاین انواع فرز تراشکاری انگشتی HSS

ارسال رایگان

مشاهده بیشتر

فرز انگشتی الماس

فرز جزو ابزار های کاربردی است که از آن در تراشکاری استفاده می شود. فرز دارای تنوع مختلفی بوده و فرز انگشتی الماس یکی از انواع فرز است.

تراشکاری یکی از صنایع بسیار کاربردی در بین دیگر صنایع است که در آن با استفاده از ابزار و دستگاه های مختلف از روی قطعه خام بار برداری می شود تا قطعه مورد نظر ساخته شود.

تراشکاری نیز همانند دیگر صنایع دارای بخش های مختلفی بوده و فرز کاری یکی از بخش های تراشکاری است که در آن دستگاه اصلی ، دستگاه فرز CNC می باشد. در دستگاه فرز CNC وظیفه براده برداری برعهده قطعه فرز می باشد فرز نیز همانند دیگر ابزارها دارای انواع بسیار مختلفی است. فرز انگشتی الماس یکی از انواع فرز است.

فرز انگشتی یکی از انواع فرز تراشکاری است که متداول ترین نوع فرز است. فرز انگشتی الماس یکی از انواع فرز انگشتی است . همان طور که از نام این نوع فرز مشخص می باشد برای ساخت آن از تنگستن کاربایت یا الماس استفاده شده است که باعث افزایش سختی فرز شده است به طوری که با استفاده از آن می توان برای براده برداری از روی فلزت و متریال های بسیار سخت مثل فولاد یا آلیاژهای فولاد استفاده کرد.

فرز انگشتی الماسه مثل دیگر انواع فرز انگشتی دارای سه قسمت اصلی یعنی دنباله برای اتصال به دستگاه ، قسمت شیار دار برای براده برداری از بغل یا بخش کناری و نوک برای براده برداری از کف.

فرز انگشتی الماس دارای دو مدل اصلی یعنی سر تخت و سر گرد می باشد که هر کدام دارای دو نوع دو پر و چهار پر برای براده برداری می باشد.

فرز انگشتی الماس سر گرد

این نوع فرز انگشتی الماس ، دارای نوکی گرد بوده و مناسب برای براده برداری و ایجاد شیار گرد می باشد. فرز انگشتی الماس سر گرد دارای دو نوع می باشد که تفاوت آن ها در تعداد لبه برای براده برداری می باشد:

  • فرز انگشتی الماس سر گرد دو پر
  • فرز انگشتی الماس سر گرد چهار پر

فرز انگشتی الماس تخت

فرز انگشتی الماس سر تخت یکی از انواع فرز انگشتی است و همان طور که از نام آن مشخص می باشد قسمت نوک آن تخت بوده و مناسب برای براده برداری و ایجاد شیار به صورت تخت می باشد. فرز انگشتی الماس سر تخت نیز دارای دو نوع زیر می باشد که تفاوت آن ها در تعداد دندانه یا لبه براده بردار می باشد:

  • فرز انگشتی الماس تخت دو پر
  • فرز انگشتی الماس تخت چهار پر

فرز انگشتی الماس در اندازه های مختلف تولید می شود که بسته به حجم بار برداری و نوع براده برداری باید انتخاب شود.

امروزه فرز انگشتی الماسه توسط شرکت های مختلفی تولید می شود که از نظر کیفیت دارای تنوع بالایی بوده. این تفاوت در کیفیت باعث ایجاد اختلاف قیمت فرز انگشتی الماسه می شود بنا براین در هنگام خرید فرز الماس باید به این مورد توجه کرد.

در هنگام خرید فرز انگشتی الماسه باید به موارد زیر دقت کرد تا محصول خریداری شده کارایی لازم را داشته باشد:

  • ابعاد
  • نوع شیار
  • جنس بدنه

فروشگاه ابزار ماتریس مرجع تخصصی خرید فرز انگشتی HSS و بزرگترین مرکز خرید ابزار های صنعتی و تخصصی میباشد. برای یافتن محصول مورد نظرتان از باکس جستجو استفاده نمایید.

مشاهده بیشتر
دسته بندی ها

اگر مایل هستید از آخرین تخفیفات و جدیدترین محصولات با خبر شوید همین حالا در خبر نامه ثبت نام کنید

whatsapp